Internationale marketing, B2B marketing en dienstenmarketing (B-KUL-D0R36A)
Dit is een vertaalde versie. Originele versie in Engels.
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven
Doelstellingen
Begintermen
Plaats in het onderwijsaanbod
- Master in de toegepaste economische wetenschappen (Leuven) 60 sp.
- Master in de toegepaste economische wetenschappen (Leuven) (Major: Marketing management) 60 sp.
- Master in de toegepaste economische wetenschappen (Leuven) (Minor: International business) 60 sp.
- Master in de toegepaste economische wetenschappen (Leuven) (Minor: Marketing management) 60 sp.
- Master handelsingenieur (Leuven) 120 sp.
- Master handelsingenieur (Leuven) (Minor: Marketing management) 120 sp.
- Master of Business Economics (Leuven) 60 sp.
- Master of Business Economics (Leuven) (Major 5: Marketing Management) 60 sp.
- Master of Business Economics (Leuven) (Minor 2: International Business) 60 sp.
- Master of Business Economics (Leuven) (Minor 8: Marketing Management) 60 sp.
- Master of Business Engineering (Leuven) 120 sp.
- Master of Business Engineering (Leuven) (Minor: Marketing Management) 120 sp.
- Courses for Exchange Students Faculty of Economics and Business (Leuven)
Onderwijsleeractiviteiten
2 sp. Internationale marketing (B-KUL-D0R36a)
2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven
2 sp. B2B Marketing (B-KUL-D0S04a)
2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven
2 sp. Dienstenmarketing (B-KUL-D0S05a)
2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven
Evaluatieactiviteiten
Evaluatie: Internationale marketing, B2B marketing en dienstenmarketing (B-KUL-D2R36a)
Type : Partiële of permanente evaluatie met examen tijdens de examenperiode
Evaluatievorm : Schriftelijk, Paper/Werkstuk, Self assessment/Peer assessment
Vraagvormen : Open vragen
Leermateriaal : Geen
Toelichting