Internationale marketing, B2B marketing en dienstenmarketing (B-KUL-D0R36A)

Dit is een vertaalde versie. Originele versie in Engels.
6 studiepuntenEngels39 urenEerste semesterUitgesloten voor examencontract
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven

 

 

 

 

 

Onderwijsleeractiviteiten

2 sp. Internationale marketing (B-KUL-D0R36a)

2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven

    2 sp. B2B Marketing (B-KUL-D0S04a)

    2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
    OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven

      2 sp. Dienstenmarketing (B-KUL-D0S05a)

      2 studiepuntenEngelsWerkvorm: College13 urenEerste semester
      OC Toegepaste economische wetenschappen FEB Campus Leuven

        Evaluatieactiviteiten

        Evaluatie: Internationale marketing, B2B marketing en dienstenmarketing (B-KUL-D2R36a)

        Type : Partiële of permanente evaluatie met examen tijdens de examenperiode
        Evaluatievorm : Schriftelijk, Paper/Werkstuk, Self assessment/Peer assessment
        Vraagvormen : Open vragen
        Leermateriaal : Geen