Masterproef kwantitatief marketing (B-KUL-D0O61A)
Dit is een vertaalde versie. Originele versie in Engels.
24 studiepunten
Engels
Beide semesters
Uitgesloten voor examencontract
Uitgesloten voor creditcontract






OC Handelsingenieur en Handelsingenieur in de beleidsinformatica FEB Campus Leuven
Identieke opleidingsonderdelen
Dit opleidingsonderdeel is identiek aan de volgende opleidingsonderdelen:
D0R49A : Masterproef kwantitatieve marketing
Plaats in het onderwijsaanbod
- Master of Business Engineering (Leuven) (Major: Quantitative Marketing) 120 sp.
- Master of Business Engineering: Double Degree UCLouvain (incoming) (Leuven et al) (Courses KU Leuven: Major: Quantitative Marketing) 126 sp.
Onderwijsleeractiviteiten
24 sp. Masterproef kwantitatief marketing (B-KUL-D0O61a)
24 studiepunten
EngelsWerkvorm: Masterproef
Beide semesters
N.




OC Handelsingenieur en Handelsingenieur in de beleidsinformatica FEB Campus Leuven
Evaluatieactiviteiten
Evaluatie: Masterproef kwantitatief marketing (B-KUL-D2O61a)
Type : Permanente evaluatie zonder examen tijdens de examenperiode
Evaluatievorm : Paper/Werkstuk, Presentatie, Procesevaluatie
Vraagvormen : Open vragen
Leermateriaal : Geen